Adminisztrátor munkatárs

Szegedi környezetvédelmi cég keres adminisztrátor munkakörbe munkatársat.

Feladatok:

  • Beérkező e-mailek kezelése, bejövő levelek bontása, érkeztetése, digitalizálása, továbbítása az illetékes kollégáknak
  • Támogató folyamatok postáinak iktatása
  • Átutalásos számlák kiosztása, begyűjtése határidőre
  • Partnertörzs kezelés (új felvétele, név-adatváltozás kezelése)
  • Aláírt és iktatott szerződések rendszerezése
  • Bejövő posta dossziékba rendezése
  • Telefonszolgálat (üzenetek továbbítása)
  • Kimenő posta összekészítése
  • Titkárság feladatainak elvégzése (megjelent ügyfelek eligazítása)
  • Irattár- archívum rendezése, engedélyezett iratanyagok kiadása

Elvárások:

  • középfokú végzettség
  • adminisztráció területén szerzett tapasztalat
  • Legalább középszintű számítógépes ismeretek
  • Önálló munkára való képesség
  • Logikus gondolkodás, rendszerezettség
  • Jó szervezési- és problémamegoldó készség

Munkavégzés helye:
Szeged

Amit kínálunk:

  • folyamatos munkavégzés és szakmai fejlődési lehetőség
  • biztos anyagi háttérrel rendelkező munkahely
  • kiemelkedő bérezés
  • jó munkahelyi légkör

Jelentkezés módja:
Amennyiben álláshirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérjük, küldje el önéletrajzát a mail@rewox.hu e-mail címre „Adminisztrátor” tárggyal.